MAX&Co. nov komunikacijski koncept

ooh8x2_3 Če želimo slediti hitro spreminjajočim se trendom, se moramo nenehno prilagajati in spreminjati. Tako so pri Max&Co. v tokratni kolekciji jesen-zima 2014 prišli na plano z inovativnim komunikacijskim konceptom. Opustili so formulo klasičnega look-booka in se odločili za tabloid ter dramatično poudarili to spremembo z uvedbo popolnoma novega formata (21x30 cm) ter navadnega, nepremaznega papirja s svetlečo se naslovnico.

Poleg tega pa so tokrat opazne tudi spremembe v vsebini in predstavitvi kolekcije nasploh. Splošen pregled modnih smernic prihajajoče sezone, pospremljenih z uredniškimi komentarji bo nadomeščen z izborom artiklov na podlagi kategorij, s posebnimi poudarki na elementih, ki zaznamujejo identiteto blagovne znamke. Oblekice, plašči in pletenine bodo tako izrazito predstavljeni v treh različnih tematskih izvodih.

Ti trije ključni elementi kolekcije MAX&Co. jesen-zima 2014 bodo predstavljeni na treh puncah - treh modelih - mladih ženskah, ki so bile izbrane v skladu z duhom blagovne znamke ter seveda z zmožnostjo ilustracije oziroma prikaza ikoničnih oblačil na moderen, dinamičen in oseben način. Vsako dekle je predstavljeno z modnim intervjujem, opisom njenega osebnega življenja, medtem ko pa uvodno uredniško pismo ponuja originalen vpogled v oblačila, ki jih nosijo dekleta.

Ti trije modeli so novi obrazi Max&Co. oglaševalske kampanaje za kolekcijo jesen-zima. Ta predstavlja velik premik za blagovno znamko, nadaljnji korak v skrbno načrtovan proces predstavitve znamke kot "prave znamke za prave ženske", kar zmanjšuje razdaljo med resničnostjo žensk, ki v vsakdanjem življenju nosijo Max&Co. oblačila in estetskimi ideali tradicionalnih modelov, ki navadno predstavljajo artikle v oglasih.

11x8_no logo_1 11x8_no logo_2

Quentin Jones – dekle, ki predstavlja oblekice

Rojena v Torontu, odraščala je v Angliji, trenutno pa živi v New Yorku. Quentin je diplomirala iz psihologije na Cambridgu in londonski univerzi Central Saint Martins. Trenutno je ena izmed najbolj iskanih medijskih umetnic z mnogimi izkušnjami in številnimi prestižnimi sodelovanji s področja mode. Njene začetne kreacije, ki združujejo fotografijo, ilustracije in stop-motion animacije ustvarjajo popolnoma svež veter v svetu modnih komunikacij.

11x8_no logo_5 11x8_no logo_6

Hanneli Mustaparta – dekle, ki predstavlja plaščke

Hanneli je rojena na Norveškem, svojo kariero v svetu mode pa je začela že pri svojih 17-ih. Njeni različni talenti so ji omogočili uspešen prvenec kot modni, dizajnerski in ulični fotografinji. Leta 2009 je ustvarila svoj lastni blog in tako postala priljubljena zvezda interneta. Njen prirojen občutek za modo jo ustvarja kot prepoznavno modno in stilsko ikono. Vedno jo boste videli v prvih vrstah različnih modnih revij in kot gostjo glamuroznih modnih zabav.

11x8_no logo_3 11x8_no logo_4

Pernille Teisbæk – dekle, ki predstavlja pletenine

Pernille je zaradi želje uspeha v modnih vodah opustila študij dentalne medicine v Kopenhagnu. Po dveh letih dela kot model in gibanja v središču pozornosti je nato postala tudi priznana modna urednica. Danes je svobodna stilistka in blogerka, ki nudi svoje storitve kot modna strokovnjakinja na vseh večjih danskih televizijskih postajah.

Spremljajte Lili in Roza tudi na Facebooku.