O znamki Closed

Da smo odprli novo trgovinico na lokaciji bivše Marine Yachting, ste verjetno že zasledili (več preberite tukaj). V trgovini Extraordinary je sedaj prvič v Sloveniji na voljo nemška znamka Closed. Če je še ne poznate, vam jo danes predstavljamo nekoliko bolj podrobno, da boste vedeli, zakaj smo se odločili ravno zanjo. CLOSED je družinsko podjetje. To ni le dejstvo, ampak tudi filozofija blagovne znamke.

Til Nadler. Gordon Giers. Hans Redlefsen. Trije moški. Ena odločitev: sodelovati le z ljudmi, ki so jim všeč. Ta duh že od začetka tvori njihovo filozofijo in jamči za njihovo jasno vizijo. Takrat in danes. Kot poslovni partnerji. Kot lastniki. Kot prijatelji. Po študiju ekonomije in sobivanju v Londonu, je vsak stopil po svoji poti. Giers v Firence, Nadler v Milano, Redlefsen pa v Düsseldorf. Kljub temu je njihova ideja o začetku nečesa skupnega vedno ostajala. Danes vsak od njih skrbi za svoj oddelek pri CLOSED-u. Od oblikovanja do trženja. Od logistike do proizvodnje in distribucije. Kot tim so ustvarili dinamično vizijo podjetja: vedno ustvarjati sofisticirane visokokakovostne kreacije. Skupaj s prijatelji. Danes in za zmeraj.

closed_brand_profile_blog_1-780x1061.jpg

Zgodba —  zgodovina znamke CLOSED

Zamisel je bila preprosta in prepričljiva: lansirati prvo italijansko znamko džinsa. To je bilo vse. C'est ça. "ÇA" na kratko. Ime blagovne znamke, ki naj bi ustvarjala brezskrbna športna oblačila in radikalne modele. Francoska modna oblikovalca Marithé in François Girbaud sta ustvarila ÇA - današnji Closed – s popolno samozavestjo in zaupanjem. Takrat se je pisalo leto 1968. Pristop je bil edinstven. A kljub temu težave niso bile daleč stran. Razlog? Velika tekstilna veriga ni bila zelo zadovoljna z njihovo izbiro imena znamke. Na mizi se je znašla pritožba s številko primera 11342. ÇA je bilo treba preimenovati. Zakaj ne bi kot ime uporabili kar številko pritožbe? Rečeno, storjeno.

Dve leti kasneje je bil primer zaprt – (ang.: CLOSED). In ime je ostalo. Že od samega začetka pa do danes CLOSED ostaja podjetje, ki se močno opira na svoje poreklo. Nenehno si prizadeva za inovacije, desetletje za desetletjem, vedno znova postavlja nove standarde. Znamko, ki sta jo ustanovila Marithé in François Girbaud sta na začetku devetdesetih prodala hamburškima poslovnima partnerjema, to sta Hans Leplow in Günther Giers. Leta 2001 so Closed prevzeli: Güntherjev sin Gordon Giers in njegova prijatelja Til Nadler in Hans Redlefsen.

Francoska domišljija. Italijanska obrt. Nemška tradicija. Ti vplivi so prežeti v naših izdelkih in jih nosijo po vsem svetu. Ti vplivi nas oblikujejo kot družbo, kot blagovno znamko, kot družinsko podjetje. Vzpodbujajo nas, da gradimo na našem izvoru in ne zaidemo iz svoje poti. Vedno sledimo estetiki in visoko-kakovostnemu pristopu.

closed_brand_profile_blog_3-780x1016.jpg

Denim je naša dediščina - oblika sledi funkciji

Vse se je začelo z denimom. Danes pa naša oblikovalska ekipa ustvarja celotne kolekcije, ki daleč presegajo le kavbojke. Za ženske in moške. Večkrat na leto. A še vedno vztrajamo pri naši klasiki – džinsu. Z denimom smo začeli in spremljal nas bo tudi v prihondnosti.

The Fly.

Ročno prišita oznaka na prednji strani: to je vizualni znak vsakega para Closed kavbojk. Natančno postavitev ikonične Fly etikete naredi strokovnjak.

X-pockets. Pariz, 1980.

Rojstna letnica CLOSED kavbojk in ikoničnih X-Pockets. Žepi, prišiti pod kotom 33 stopinj, omogočajo, da roke udobno namestite v sprednje žepe. Kavbojke so ustvarjene z garancijo za vsakodnevno udobje.

closed_brand_profile_blog_4-780x1008.jpg

S kom sodelujemo - Prijatelji ustvarjajo za prijatelje

Pri CLOSED smo zvesti - še posebej, ko gre za naše produkcijske partnerje. Oblačila izdelujemo tam, od koder izvira material. Evropa je v središču pozornosti pri bombažu in tkaninah. Najboljši kašmir prihaja iz Kitajske. Naši puloverji so izdelani na Portugalskem. Denim za naše kavbojke je tkan, sešit in opran v Italiji. Pravičnost, prijazni delovni pogoji in poštena plačila so za nas prvi pogoj sodelovanja. Naše kreacije so ustvarjene v timu. Naši proizvodni partnerji so del CLOSED družine.

Vsak CLOSED izdelek je izdelan z veliko pozornostjo do detajlov. Izdelan z zavezanostjo do kakovosti na vsakem koraku. Od zasnove do dostave v trgovino. To pa je mogoče le, če se lahko zanesete drug na drugega – tako kot se lahko na prijatelja. Vsak CLOSED izdelek je tako vsota vseh ljudi, ki so sodelovali pri ustvarjanju. To je tisto, kar CLOSED podpira.

closed_brand_profile_blog_5-780x970.jpg

Trgovine CLOSED

Neodvisni in mednarodni. Nemčija je naš dom, a Closed je prisoten po vsem svetu, v več kot 45 ekskluzivnih trgovinah, v mestih, kot so Pariz, Amsterdam in Antwerpen, pa tudi v Hamburgu, Berlinu, Münchnu in na Dunaju. S 330 zaposlenimi v 12 državah. Mednarodno sodelujemo po vsem svetu s približno 1300 trgovinami, kjer so poleg naše na voljo tudi druge znamke – vključno s Selfridges v Londonu, Le Bon Marché v Parizu, Lane Crawford v Hong Kongu, United Arrows v Tokiu. Beaker v Seulu, Ron Herman v Los Angelesu in sedaj tudi Extraordinary Concpet Store v Ljubljani.

Kaj pa splet? Tako pa ostajamo povezani s celotno CLOSED skupnostjo in omogočamo ljudem iz skoraj celega sveta, da uživajo v naših izdelkih. 24 ur na dan. Vsak dan.

closed_brand_profile_blog_6-780x520.jpg
closed_brand_profile_blog_7-780x1016.jpg

1980: The Pedal Pusher.

Pedal Pusher je kroj, zasnovan in ustvarjen v Italiji. Hlače so nastale po navdihu poštarske uniforme, v celoti so ustvarjene ročno, iz 22 različnih kosov, zaradi česar so tudi postale kultni kos.

Ključni element in skrivnost za njihovo popolno prileganje so X-žepi, zašiti pod kotom 33 stopinj, kar omogoča sproščeno nošenje z rokama v žepih.

Danes Pedal Pusher proslavlja svoj povratek kot najbolje prodajan model kavbojk. Prav tako priljubljen, kot je bil v 80-ih, le da je sedaj na voljo v številnih novih različicah: the Skinny Pusher, the Pedal X, the Power Pusher in Wild-X.

closed_brand_profile_blog_8-780x541.jpg
closed_brand_profile_blog_9-780x993.jpg

CLOSED — Všečno. Ikonično. Avtentično.

Naša komunikacija je verodostojna in ni le napihnjena zgodba. Poleg tega, da se osredotočamo na svoje izdelke, dajemo pomembno vlogo tudi naši zgodovini. Še posebej ljudem, ki stojijo za blagovno znamko

Poleg rednih marketinških aktivnosti, ki pripomorejo k zvestobi strank in generirajo doseg, se zato osredotočamo tudi na pripovedovanje zgodb in znamčenje. Želimo pripovedovati zgodbe, ki navdihujejo ljudi. Tako kot to delajo naša oblačila.

Naš glavni cilj: iz kupcev ustvariti zveste privržence znamki CLOSED.

closed_brand_profile_blog_10-780x1051.jpg

CLOSED – EQL

EQL pomeni Equality - enakost. EQL je unisex kolekcija, ki sta jo za CLOSED ustvarila Toni Garrn in njen brat Niklas. Lansirana je bila oktobra 2016 in predstavlja že tretje sodelovanje z nemškim vrhunskim modelom. Kolekcija je sestavljena iz dvanajstih sodobnih kosov, ki se razlikujejo le po velikosti. Oblika enakosti, ki je navdihnila tako nas kot sestro in brata Gerrn. Kampanja je dosegla milijone oboževalcev, še posebej na družbenih omrežjih. Uspeh, ki je presegel vsa naša pričakovanja.

closed_brand_profile_blog_11-780x533.jpg
closed_brand_profile_blog_12-780x990.jpg

CLOSED – Moški v chino hlačah

Pri tej kolekciji smo se povezali z moškim blogom Highsnobiety - mednarodni spletni portal, ki obvešča uporabnike B2B in B2C o modnih in lifestyle trendih. V tej kampanji je bilo portretiranih pet osebnosti iz različnih držav in industrij. Vsak s svojim slogom in svojim značilnim okoljem. In vsi v Closed-ovih Chino hlačah. Kampanja se je začela sočasno z moškim tednom mode in Pitti Uomo na spletnih straneh closed.com in highsnobiety.com.

closed_brand_profile_blog_13-780x988.jpg

CLOSED – HEARTBREAKER

Vemo, da tisti, ki je našel popoln par kavbojk, ostaja zvest modelu.

Heartbreaker kavbojke so del naše spomladanske kolekcije 2017.

Lansirali smo jih v idealnem času, z željo, da bi ustvaril idealno priložnost za pripovedovanje zgodbe: na Valentinovo. Na naši strani smo imeli popolno žensko: soul pevko in ljubiteljico znamke Closed - Joy Denalane, ki je samozavestno prevzela glavno vlogo v foto in video kampanji.

Rezultat: ogromen uspeh na socialnih medijev - in tudi v trgovini.

closed_brand_profile_blog_14-780x516.jpg
closed_brand_profile_blog_15-780x986.jpg

CLOSED— Jupe by Jackie

Majhna, a močna: kolekcija Closed x Jupe by Jackie, kolekcija treh kosov, lansirana aprila 2017. Ustvarjena skupaj z nizozemsko modno znamko Jupe by Jackie,  znamka, poznana po svojih originalnih ročno vezenih elementih. Tukaj je vezenje v središču pozornosti. Ribe z nogami, dinozavri s krili, konji s ptičjo glavo. Vezeni ročno, s pozornostjo do detajlov.

closed_brand_profile_blog_16-780x1095.jpg

CLOSED — Spoznajte družino X

Naši X-pocket modeli ustvarjajo raznoliko družino. To smo proslavili s posebno kampanjo aprila 2017 s sedmimi protagonisti različnih starosti in okolja, ki so delili svojo zgodbo.

Od mame vseh Closed kavbojk do družine mednarodnih kavbojk: vse se je začelo leta 1980 z modelom Pedal Pusher in njegovimi značilnimi X-žepi. Inovacija tistega časa – žepi, zasnovani pod kotom 33 stopinj so danes zaščitni znak blagovne znamke.

Skinny Pusher z visokim pasom, Relaxed Pedal Clerk ali Slim Pedal Star: vsi različni modeli si delijo enak DNK. Spoznajte družino X.

closed_brand_profile_blog_17-780x542.jpg
closed_brand_profile_blog_18-780x984.jpg

CLOSED— vplivneži in znane osebnosti

Za nas poslovna partnerstva pomenijo tesna prijateljstva. Enako velja za naš odnos s slavnimi in vplivneži.

Imamo močno mrežo z dobrimi osebnimi odnosi – vsako sezono povezujemo znane osebnosti z znamko Closed in jih držimo blizu našega srca. S svojimi izdelki prepričujemo ljudi. Nikoli ne plačujemo vplivnežem, da bi nosili naša oblačila. Ne zasebno, ne v javnosti in ne na družbenih omrežjih.

Gre za strategijo, ki se nam je obrestovala. Z dolgoročnimi tesnimi vezmi smo zgradili dobro delujočo mrežo in naredili slavne in vplivne ljudi pristne ambasadorje blagovne znamke Closed.

closed_brand_profile_blog_19-780x986.jpg
closed_brand_profile_blog_20-780x505.jpg
closed_brand_profile_blog_21-780x506.jpg