Zdrav zajtrk: smoothie skleda

smoothie-skleda-uglasena-kuhinja-1 Novo leto in novoletne zaobljube. Ste vedeli, da je ena izmed desetih najpogostejših tudi zaobljuba: „V novem letu bom bolj zdravo jedel“? Kar precej logično, kajne?

No, poleg te, je naša novoletna zaobljuba tudi ta, da bomo v letu 2017 naš blog še nekoliko razširili, obogatili z novimi zanimivimi lifestyle vsebinami, ki jih bomo pripravljali tako mi, kot tudi drugi zanimivi slovenski blogerji.

Prva blogerka, ki je z nami podelila svoj čudovit recept za zdrav zajtrk – smuti skledo, je Zulejka, avtorica knjige Vse leto in bloga s prekrasnimi veganskimi recepti – Uglašena kuhinja.

Pa poglejmo njen recept:

„Smoothieji so idealen zajtrk za sabo, če se ti mudi. Smoothie skleda pa je za tista jutra, ko imaš čas in zajtrk poješ za mizo. V smoothie skledi mora biti bolj gost smoothie od tistega v kozarcu, da dodatki ne potonejo. Pri smoothie skledi se mi zdi najbolj zabavno, da si jo pri mizi lahko vsak sam obloži s tistim, kar mu je najbolj všeč.

Fino je dodati tudi nekaj svežega sadja, da je še bolj pisano. Pa kakšno rožico, itak 😉 Uporabite lahko tudi kak drugi smoothie, le poskrbite da bo dovolj gost (če ni, dodajte še kakšno banano v blender).

smoothie-skleda-uglasena-kuhinja-2

Sestavine za 4 male sklede smoothieja ali 2 veliki

Smoothie:

4 zrele banane 100 ml rastlinskega mleka ali soka sok 1 pomaranče 150 g svežih/zamrznjenih gozdnih sadežev 1 žlica grahovega proteinskega praška 40 g ovsenih kosmičev

Posip: narezano zimsko sadje: npr. kaki, granatno jabolko, mandarine, hruške, kaljena ajda, kaljen črni sezam, kaljena sončnična semena (in še kak presni piškotek ali par ščepcev najljubše granole), sveži lističi mete, melise, užitne cvetlice (kapucinke, marjetice, boreč, cvetni listi ognjiča ali čajne vrtnice, ...).

Vse sestavine za smoothie zblendaš v smoothie, naliješ v sklede in okrasiš z izbranimi posipi."

Vir recepta najdeš tukaj.

smoothie-skleda-uglasena-kuhinja-3